بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی های جدید اندروید و نقد بررسی گوشی های جدید در ایران و جهان و نحوه ی نصب این بازی ها درگوشی اﻧﺪﺭﻭﻳﺪﻱ ﺧﻮﺩ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
navidfaraji
17:55
جمعه 28 آذر 1393

بله بالاخره پس ازمدت ها بازی پرطرفدار، هیجان انگیز و کم نظیر ندای وظیفه با عنوان Call of Duty®: Strike Team در پلی استوری برای کاربران اندرویدی منتشر شد!! Call of Duty®: Strike Team به فارسی (ندای وظیفه®: تیم اعتصاب) بازی جدید با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد. هم اکنون سال ۲۰۲۰ می باشد؛ در حالی که در میان ابر قدرت های جهان تنش و درگیری ایجاد شده است ؛ ناگهان ارتشی ناشناخته به کشور آمریکا حمله می کند و شما در نقش یک فرمانده ی ارتش وظیفه دارید تا دراین جنگ از کشور دفاع کنید! ماموریت شما این است که رهبری یک تیم عملیات ویژه در یک تلاش جهانی برای از بین بردن دشمنان را بر عهده بگیرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازیتیراندازی واقعی را در اندرویدفون خود تجربه کنید!

در این بازی فوق العاده زیبا شما می توانید از میان دو حالت مختلف اول شخص و سوم شخص یکی را با دلخواه انتخاب کنید و پا در میدان نبردی کاملا واقعی بگذارید! در حالت کمپین شما می توانید به صورت تک نفره به جنگ دشمنان رفته و با آنان مبارزه کنید و در حالت زنده ماندن باید برای زنده ماندن خود دست به هر کاری بزنید تا بتوانید خود را زنده نگه دارید! این امکان نیز در بازی فراهم گردیده است تا تیم اعضای گروه خود را با سلاح های جدید و زره های مختلف سفارشی سازی کنید !

دانلود ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 424
موضوعات مرتبط: دانلود بازی های اکشن , ,
navidfaraji
17:46
جمعه 28 آذر 1393

Grand Theft Auto: San Andreas v1.0.6 اندروید |‌جی تی آ ۴ سان اندرس اندروید

بالاخره پس از مدت ها انتظار لحظاتی قبل بازی پرطرفدار و شگفت انگیز Grand Theft Auto: San Andreas به فارسی (جی تی آ:سان آندرس) همان بازی جی تی آ ۵ اشنا ؛ در پلی استوری منتشر شد! راک استار باز هم با تولید سری جدید بازی جی تی آ آمده است تا کاربران دوستدار بازی های ماشین سواری و گنگستری را به وجد بیاورد.  بازی جی تی آ سان آندرس که در سال ۲۰۰۴ ابتدا برای کنسول های دستی و کامیپوتر عرضه شده بود در همان ابتدا توانست جوایز متعددی را از آن خود گرداند و میلیون ها فروش را به خود اختصاص دهد!

Grand Theft Auto: San Andreas یکی از زیباترین بازی های کنسول که همه برای یک بار که شده بازیش کردیم و حالا لذت ببرید از این بازی بسیار زیبا روی تلفن همراه خود

ویژگی ها Grand Theft Auto: San Andreas:

تنظیمات گرافیکی قابل تنظیم
قاابلیت رانندگی انواع ماشین ها موتورها، قطارها، هواپیماها و غیره
دو کنترل آنالوگ برای دوربین و کنترل حرکت
گرافیک با وضوح بالا به طور خاص و روشنایی رنگ غنی و بهبود مدل های شخصیت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 638
موضوعات مرتبط: دانلود بازی های اکشن , ,
navidfaraji
17:20
چهار شنبه 26 آذر 1393

بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی معروف گیم لافت نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Gangstar Vegas را در مارکت اندروید برای دوستداران بازی های اکشن و هیجانی منتشر کرد ! این بازی که چندی پیش برای آیفون منتشر شده بود با استقبال بی نظیر کاربران روبرو شد و جذابیت بالای آن باعث شد تا کاربران اندرویدی نیز منتظر این بازی برای دیوایس خود باشند. اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید !بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است.

 

Gangstar Vegas بیش از ۸۰ ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن 

تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

برخی از ویژگی های بازی Gangstar Vegas اندروید :

* دسترسی به انواع سلاح های قدرتمند

* امکان سوار شدن برروی انواع کامیون، اتومبیل های مختلف و جت های جنگنده

* ارتقا مهارت ها و سفارشی کردن ظاهر خود

* لذت بردن از موسیقی متن شگفت انگیز

* دارا بودن بیش از هشتاد ماموریت مختلف

* ساخت یک تیم گانگستر برای برنده در جنگ های مافیایی

توجه داشته باشید که بازی Gangstar Vegas هم اکنون با قیمت حدود ۷ دلار در مارکت به فروش می رود و androidfarsi آن را به صورت تست شده در اختیار شما قرار میدهد و امیدواریم که مورد استقبال شما کاربران قرار بگیرد.

توجه : برای اجرای بدون مشکل بازی باید حداقل ۲.۵ گیگ فضای خالی برروی دیوایس خود داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v1.6.0k :

* اضافه شدن سلاح ها، وسایل نقلیه و تجهیزات جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید برای گیم پلی بهتر

*  بهینه سازی عملکرد و ثبات در GPU های مختلف

 

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.GloftGGHM را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید…

 + جهت اطلاع : حجم فایل دیتا پس از خارج شدن از حالت فشرده ۲۱۲۰ مگابایت است.

 

دانلود فایل نصبی بازی باحجم15.29MBبالینگ مستقیم

 

دانلود دیتا بازی باحجم1.36GBبالینگ مستقیم

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

تعداد بازدید از این مطلب: 823
موضوعات مرتبط: دانلود بازی های اکشن , ,
بازدید : 823
navidfaraji
1:0
1 فروردين 1388

پیام مدیر:

به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدیدمن در مورد بازی و گوشی هایی را که تازه روانه ی بازار شده به شما کمک میکنم که کدام گوشی مناسب شماست و توضیحاتی را به شما ارائه می دهم من هر چه در توان داشته باشم به شما ارائه میدهم امیدوارم به شما کمک کنم .

 

نویسنده :نوید فرجی

 

آدرس وبلاگم رو به دوستانتون بگید و مراجه کنید امیدوارم که تمام نیاز های شما را رفع کرده باشم......

تعداد بازدید از این مطلب: 381
بازدید : 381

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید توضیحات در مورد وبلاگ: دانلود بازی های جدید اندروید و نقد بررسی گوشی های جدید در ایران و جهان و نحوه ی نصب این بازی ها درگوشی و توضیحاتی در مورد این که چه گوشی مناسب افردی است. بهترین وبلاگ برای رفع نیاز های شما............ امید وارم مورد توجه شما کاربران قرار بگیرد
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به androidfarsi-بازی های جدید اندروید و نقد و بررسی گوشی ها مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر